ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!!

Καλώς ήρθατε!!!
Εμείς οι γάτες...
οι φίλοι μας οι σκύλοι...
και άλλοι πολλοί
τετράποδοι και
δίποδοι φίλοι μας...
σας καλωσορίζουμε
στο σπίτι μας!!!
Εδώ μέσα
κουμάντο κάνουμε...
ΕΜΕΙΣ!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ λοιπόν από εσάς
να μας αγαπάτε...
να μας σέβεστε...
να μας φροντίζετε...
και να μας συμπεριφέρεστε
όπως συμπεριφερόμαστε
κι εμείς σε εσάς!!!
Γραφτείτε μέλη
στο σπίτι μας...
και η πόρτα μας
θα είναι πάντα ανοιχτή για σας!!!
Ψάχνουμε να κάνουμε και νέους φίλους...Γνωρίστε μας και τα δικά σας ζωάκια
για να κάνουμε παρέα!!!

Με ένα κλικ γινόμαστε φίλοι

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Η Λαρίσα!!!



Λοιπόν, εμένα που με βλέπετε είμαι γάτα...ράτσας!!!!
Ναι, ναι, κύριοι...γάτα ράτσας!!! 
Μάλλον πρέπει να είμαι η μοναδική ελληνική φυλή και είμαι πολύ υπερήφανη γι' αυτό!!! Είμαι βέρα Ελληνίδα, γάτα του Αιγαίου με λένε οι "ειδήμονες", Λαρίσα με φωνάζει η μαμά μου και οι φίλοι μου.
Οι πρόγονοί μου ζούσαν δίπλα στη θάλασσα, εκεί που άραζαν οι ψαράδες τα καΐκια τους και ξεδιάλεγαν την ψαριά τους. Τα ψάρια που δεν τους έκαναν για πούλημα,  τα πρόσφεραν στους προπροπαππούδες μου...μάλλον γι' αυτό μου αρέσουν πολύ τα ψάρια.

Τώρα θα σας εκμυστηρευτώ και την ηλικία μου -παρ' ότι οι κυρίες πρέπει να κρύβουν τα χρόνια τους-.
Εγώ όμως δεν χρειάζεται να τα κρύβω, εξάλλου διατηρούμαι πολύ καλά για την ηλικία μου, όλοι με κάνουν μικρότερη...
Είμαι 12 χρονών...ναι, ναι 12 χρονών...δεν μου φαίνεται ε!!!
Η μαμά μου η Βούλα, είπε να με κάνει διάσημη, με χτένισε, με φωτογράφισε μου έφτιαξε και ένα...πως το είπε...α!! ναι banner, με τα στοιχεία μου και με έστειλε στις Γατο...φιλίες. Τώρα θα πω ψέματα αν πω ότι ξέρω τι είναι αυτό. Blog, είπε η μαμά μου και εγώ την πιστεύω, της έχω εμπιστοσύνη. Τις είδα κι εγώ τις φωτογραφίες. Είμαι Θεά!!!
Λοιπόν απολαύστε με!!!
Σας φιλώ διαγωνίως.
Λαρίσα.


PitaPata Cat tickers





Δεν υπάρχουν σχόλια: