ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!!

Καλώς ήρθατε!!!
Εμείς οι γάτες...
οι φίλοι μας οι σκύλοι...
και άλλοι πολλοί
τετράποδοι και
δίποδοι φίλοι μας...
σας καλωσορίζουμε
στο σπίτι μας!!!
Εδώ μέσα
κουμάντο κάνουμε...
ΕΜΕΙΣ!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ λοιπόν από εσάς
να μας αγαπάτε...
να μας σέβεστε...
να μας φροντίζετε...
και να μας συμπεριφέρεστε
όπως συμπεριφερόμαστε
κι εμείς σε εσάς!!!
Γραφτείτε μέλη
στο σπίτι μας...
και η πόρτα μας
θα είναι πάντα ανοιχτή για σας!!!
Ψάχνουμε να κάνουμε και νέους φίλους...Γνωρίστε μας και τα δικά σας ζωάκια
για να κάνουμε παρέα!!!

Με ένα κλικ γινόμαστε φίλοι

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Η προσευχή μιας γάτας


Αν και είμαι πάρα πολύ περήφανος για να ικετεύσω και φαίνομαι ότι είμαι πολύ ανεξάρτητο πλάσμα, παρ' όλα αυτά ζητώ την αγάπη σου και την φροντίδα σου.
Στηρίζομαι σε σένα για να είμαι  καλά, πολύ περισσότερο απ' ότι μπορείς να καταλάβεις.  
Αυτό που σου υπόσχομαι, ευεργέτη μου, είναι ότι δεν θα είμαι φορτίο για σένα, ούτε θα απαιτήσω περισσότερα από αυτά που μπορείς να μου δώσεις. 
 Θα είμαι σαν ένα ήσυχο νησί ηρεμίας για σένα για να χαλαρώνεις όταν με κοιτάς, θα είμαι  ένα μαλακό  σώμα για να χαϊδεύεις, και θα χουρχουρίζω ευχαριστημένος για να σε ευχαριστήσω.
Δεδομένου ότι είμαι ένας κοιλιόδουλος, ο οποίος  εκτιμά τις υπέροχες γεύσεις, προσεύχομαι  να μου δίνεις να δοκιμάζω θρεπτικές διαφορετικές τροφές και φρέσκο νερό καθημερινά.
Ξέρεις πώς αγαπώ να ξεκουράζομαι.Προσεύχομαι να μου έχεις πάντα ένα προστατευμένο μέρος όλο ζεστασιά, να μπορώ να ξεκουράζω το κουρασμένο κορμί μου και να νοιώθω ασφαλής.


 Όταν θα είμαι πληγωμένος από τις μάχες που δίνω στους δρόμους  ή είμαι λίγο αρρωστούλης, σε παρακαλώ να μου συμπεριφέρεσαι με τρυφερότητα. 
Σε παρακαλώ να με προστατεύεις από τους σκληρούς απάνθρωπους που μπορεί να με βλάψουν ή να με βασανίσουν  για τη διασκέδασή τους.Είμαι συνηθισμένος με το τρυφερό σου χάδι και δεν υποψιάζομαι πάντα την πρόθεσή τους για να μπορώ να τους αποφύγω.  
Και στα τελευταία χρόνια της ζωής μου, όταν πιά οι αισθήσεις μου δεν θα ανταποκρίνονται όπως πριν και σιγά-σιγά θα με εγκαταλείπουν, σε παρακαλώ να με βοηθήσεις με τρυφερότητα, να περάσω τα τελευταία χρόνια της ζωής μου με αξιοπρέπεια.  
Άκουσε αυτήν την προσευχή,  αγαπητέ μου φίλε
Η μοίρα μου εξαρτάται από σένα.

Ελεύθερη μετάφραση από κείμενο αγνώστου συγγραφέα



2 σχόλια:

Psofios Korios είπε...

Ίσως πιο τίμια και ειλικρινής προσευχή που έχω διαβάσει. Και η φωτό αρμόζει άψογα!

gitsanas είπε...

Psofios Korios, πάντα τα ζώα είναι τίμια και ειλικρινή σε όλες τις εκδηλώσεις τους.
Τουλάχιστον πιό τίμια και ειλικρινή από τους ανθρώπους.
Την καληνύχτα μου!!!