ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!!

Καλώς ήρθατε!!!
Εμείς οι γάτες...
οι φίλοι μας οι σκύλοι...
και άλλοι πολλοί
τετράποδοι και
δίποδοι φίλοι μας...
σας καλωσορίζουμε
στο σπίτι μας!!!
Εδώ μέσα
κουμάντο κάνουμε...
ΕΜΕΙΣ!!!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ λοιπόν από εσάς
να μας αγαπάτε...
να μας σέβεστε...
να μας φροντίζετε...
και να μας συμπεριφέρεστε
όπως συμπεριφερόμαστε
κι εμείς σε εσάς!!!
Γραφτείτε μέλη
στο σπίτι μας...
και η πόρτα μας
θα είναι πάντα ανοιχτή για σας!!!
Ψάχνουμε να κάνουμε και νέους φίλους...Γνωρίστε μας και τα δικά σας ζωάκια
για να κάνουμε παρέα!!!

Με ένα κλικ γινόμαστε φίλοι

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Ένα γράμμα για την Άμπυ



Κάπου στην Αμερική.

Η μητέρα μιάς τετράχρονης μικρούλας έστειλε στα μέσα την εξής επιστολή.


Το 14 χρονών σκυλί μας η Άμπυ πέθανε τον περασμένο μήνα. 
Την επόμενη ημέρα η 4χρονη κόρη μου, η Μέρεντιθ έκλαιγε και μου έλεγε πόσο της λείπει η Άμπυ.
Μου ζήτησε να γράψουμε ένα γράμμα στο Θεό και να βάλουμε μια φωτογραφία της Άμπυ, ώστε ο Θεός να την αναγνωρίσει όταν την συναντήσει στον Παράδεισο.
Έτσι κι έγινε.Η Μέρεντιθ μου υπαγόρευε και εγώ έγραφα.

"Αγαπητέ Θεέ μου,

Σε παρακαλώ πολύ να προσέχεις τον σκύλο μου. Πέθανε εχθές και είναι μαζί σου στον Παράδεισο. Μου λείπει πολύ. 
Σε ευχαριστώ που με έκανες και είχα αυτόν το σκύλο, παρόλο που αρρώστησε.
Ελπίζω να παίζεις μαζί της. Να ξέρεις ότι της αρέσουν οι μπάλες και το κολύμπι. 
Σου στέλνω και μία φωτογραφία ώστε όταν την δεις να ξέρεις ότι είναι ο σκύλος μου, ότι την αγαπώ πολύ και μου λείπει."




Το γράμμα κλείστηκε σε ένα φάκελο μαζί με μιά φωτογραφία της Άμπυ και στάλθηκε στον Θεό - Παράδεισο.
Μάλιστα, η Μέρεντιθ πρότεινε να βάλουμε πολλά πολλά γραμματόσημα γιατί το ταξίδι για το γράμμα είναι μεγάλο. Έτσι κι έγινε. 
Μερικές μέρες αργότερα η Μέρεντιθ με ρώτησε εάν ο Θεός πήρε το γράμμα, και της είπα ότι μάλλον ναι, θα το έχει πάρει.

Πριν μερικές μέρες, βρήκαμε στη αυλή μας ένα πακέτο με χρυσό περιτύλιγμα που απευθυνόταν, με έναν άγνωστο γραφικό χαρακτήρα, "Στην Μέρεντιθ". 
Όταν το ανοίξαμε είχε μέσα ένα βιβλίο του Ρότζερς που λέγεται "Όταν το κατοικίδιό σας πεθαίνει", τον ανοιγμένο μας φάκελο με το γράμμα, την φωτογραφία της Άμπυ και ένα σημείωμα. Το σημείωμα έλεγε τα εξής:


"Αγαπημένη μου Μέρεντιθ,
Η Άμπυ έφτασε ασφαλής στον Παράδεισο. Σε ευχαριστώ πολύ για την φωτογραφία.
Όντως με βοήθησε πολύ στο να αναγνωρίσω αμέσως την Άμπυ. 
Η Άμπυ δεν είναι πια άρρωστη. Το πνεύμα της είναι εδώ μαζί μου, όπως ακριβώς είναι και στην καρδιά σου. 
Της Άμπυ της άρεσε πολύ που ήταν σκύλος σου. Αφού δεν έχουμε σώματα στον Παράδεισο, άρα ούτε τσέπες, σου στέλνω πίσω την φωτογραφία της Άμπυ για να την κρατήσεις και να την θυμάσαι , μαζί με αυτό το βιβλίο.

Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο γράμμα και την μητέρα σου που σε βοήθησε να το γράψεις.Τι υπέροχη μητέρα που έχεις!!! Την διάλεξα ειδικά για εσένα και κάθε μέρα σας στέλνω την ευλογία μου.
Σε αγαπώ πολύ και να θυμάσαι ότι είναι πολύ εύκολο να με βρίσκεις. Είμαι εκεί που υπάρχει αγάπη!!!


Με αγάπη
Θεός"

Μιά πολύ καλή ψυχή πρέπει να δουλεύει στα Ταχυδρομεία των ΗΠΑ....
Από το : http://www.gatospito.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: